+372 667 9090 hestia@mooblisalong.ee

Ostutingimused hestia.ee e-poes

  1. ÜLDTINGIMUSED

1.1 Käesolevad tingimused kehtivad Hestia Mööblisalong  klientide ja e-poe www.mooblisalong.ee e-poe omanik OÜ Fortuna trans (edaspidi müüja või mooblisalong.ee) vahel e-poest mooblisalong.ee ostetavate toodete puhul tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.

1.3 Müüjal on õigus  arengust tulenevalt teha e-poe parema kasutamise huvides käesolevates ostutingimustes ja hinnakirjades muudatusi. Hinnakirjas tehtavad muudatused jõustuvad alates mooblisalong.ee ilmumise momendist. Kõik tellimused, mis on vormistatud enne muudatuse jõustumist siis kliendile kehtivad tingimused, mis  olid tema ostu hetkel aktiivsed(v.a. kui seadusest või käesolevatest tingimustes on ettenähtud teisiti).

1.4  Ostu-Müügi tehing loetakse sõlmituks sellel hetkel, kui ettemaks on laekunud mooblisalong.ee arvele. Kaupu ei broneerita peale tellimuse vormistamist vaid alates hetkest, mil ettemaks on laekunud arvele.

1.5 Mooblisalong.ee e-poes olevate toodete pildid on illustratiivsed ja võivad erineda tegelikust tootest

1.6 Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud Mooblisalong.ee e-poe ostutingimustega.

1.7. Müügitingimused ei saa olla vastuolus Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.

2)HIND

2.1. Hinnad on mooblisalong.ee lehel toodud eurodes(EUR) ilma transpordikuluta.

2.2. Kõik mooblisalong.ee hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtestatud käibemaksu.

2.3. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamisetasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

2.4. Müüja jätab endale õiguse muuta hindu ning teha tarnspordi kampaaniaid. Kui Klient esitab oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis on arvel kirjas tellimue vormistamise hetkel.

3)TELLIMUSE EEST TASUMINE JA VORMISTAMINE

3.1. mooblisalong.ee on võimalus vormistada ost pangaülekandega.

3.1.1. Peale arve saamist on maksetähtaeg viis päeva alates arve saamisest ja kellaajast.

3.1.1. arve saadetakse tellimuse kinnitusena elektronpostile. Klient on kohustatud enne arve maksmist veenduma, et arve vastab tellimusele.

3.1.2. tellimusega hakatakse tegelema peale makse saabumist.

3.1.3. Kui raha ei laeku maksetähtaja jooksul, siis tellimus tühistatakse automaatselt.

3.2. mooblisalong.ee keskonnas on võimalik tasuda ka pangalingi kaudu

3.3. lisaks on võimalus maksta tellimuse eest Rästa 18 asuvas Hestia mööblisalongis sularahas või pangakaartiga.

4)TOODETE TARNIMINE

4.1.Peale tellimuse vormistamist võtab mooblisalong.ee  salongi töötaja Kliendiga ühendust, et kokkuleppida tarne üksikasjad(kell;kuupäev).

4.2.mooblisalong.ee transpordib kauba Kliendi poolt tellimusele märgitud aadressile.

4.3.Klient on kohustatud kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust,et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamise osas.

4.4. mooblisalong.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja arusaamatuste eest(juhul, kui kliendi poolt on tellimise vormistamisel andmed ebatäpselt esitatud)

4.5. mooblisalong.ee kasutab toodete pakendamiseks kilepakendit

4.6  toode antakse kliendile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt tutvuda pakendiga. Väliste vigastuste korral märkida saatelehele sellekohane märkus. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta oli rahul pakendi seisukorraga(kaup ei ole vigastatud).

4.7 vigastatud tootest tuleb  teavitada koheselt poodi ja saata sellekohane informatsioon Hestia@mooblisalong.ee või helistada kontaktnumbril +3726679090

4.8.Tellitavate kaupade tarneaeg on kuni 4 kuud!

5.TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOODETE TAGASTAMINE

5.1. Ostjal on õigus iseseisvalt tühistada maksmata tellimus.

5.2. Peale toodete kättesaamist on Teil aega 14.päeva toodetega tutvumiseks ja tagastamiseks.

5.3 Tagastamisega seotud kulud 10€ (kümme eurot) tasub Klient (v.a. juhul kui üleantud kaubal esinevad puudused)

5.4. Toote tagastamisel ei kompenseerita ostetud toote saatekulusid.

5.5. Toote tagastamiseks saatke palun e-kiri meie klienditeenindajale, kus on ära toodud järgmine informatsioon: tagastatav toode, põhjus, originaalarve number, ning arveldusarve kuhu raha tagasi kanda). Kiri saata elektronpostile: Hestia@mooblisalong.ee

5.6. Lepingu katkestamisel tuleb ostetud kaup viivitamatult tagastada(mitte hiljem kui 14.kalendripäeva jooksul).

5.7. Toodet saab tagastada ainult siis, kui toode on täiesti kasutamata ja originaalpakendis.

5.8. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 21 tööpäeva jooksul.

5.9. Juhul, kui toode on ostetud komplektina, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt.

5.10. Kauba tagastamise kulu kannab klient, müüja kannab tagastamiskulud juhul, kui kaup on kahjustusega, mida polnud välisel vaatusel võimalik tuvastada või kui kaup ei vasta Kliendi tellimusele ja sisaldab valet toodet.

5.11. Müüja jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul kui tellitud kaup on laost otsas ning Klient pole nõus Müüja poolt pakutud lahendustega

6.PRETENSIOONIDE ESITAMISE AEG JA KORD

6.1. mooblisalong.ee vastutab nende puuduste eest, mis ilmnevad tootel 2(kahe)aasta jooksul alates Kliendile toote üleandmise kuupäevast. Pretensiooni esitamise aluseks on arve.

6.2.mooblisalong. ee ei vastuta toote halvenemise või kahjustamise eest.

6.3. mooblisalong.ee ei vastuta toote mitte sihtotstarbelise hooldusest tingitud kahjustuste eest

6.4. mooblisalong.ee ei vastuta toote füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.

6.5.toote defekti ilmnemisel kohustub Klient teavitama mooblisalong.ee probleemist e-maili teel: Hestia@mooblisalong.ee ning esitama järgneva informatsiooni(nimi, kontaktandmed, toote puudus,defekti kirjeldus, võimalusel foto, tellimuse nr.) Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuud peale defekti ilmemist. Nimetatud tähtaja  ületamisel on mooblisalong.ee õigus taganeda Kliendile ettenähtud toote parandamisest või detaili vahetamisest tasuta. Sellel juhul, tuleb Kliendil ise tasuda toote parandus kulud.

7.PRIVAATSUS

7.1 mooblisalong.ee külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isiklikud andmed käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

8.VÄÄRAMATU JÕUD

8.1. Müüja vastutab kliendi ees Müüja poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2.Klient vastutab Müüja ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.3. mooblisalong.ee ei vastuta Kliendile tekitatud moraalse kahju eest, mis on tingitud viivitustest mida mooblisalong.ee ei suutnud ette näha ega mõjutada

9.MUUD TINGIMUSED

9.1.Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Juhul, kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimisega, on nii Kliendil kui ka Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitsesse või kohtusse. Vaidluste ja käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

KONTAKTANDMED:

Hestia mööblisalong

Fortuna Trans OÜ

Registri number: 11754274

KMKR: EE101647333

Telefon: +372 6679090

www.mooblisalong.ee

Partnerid