+372 667 9090 hestia@mooblisalong.ee

KAUP:

Kus ma saan näha kodulehel esindatud kaupa?

Paljud meie kodulehel pakutavad tooted on kohe salongis olemas. Nendega saab tutvuda aadressil Rästa 18, Hestia mööblisalongis.

Kuidas ma tean kas valitud toode on salongi või laos?

Iga toote lisainformatsioonis on kirjas kas on tegemist salongis oleva tootega või lao tootega.

KAUBA EEST TASUMINE:

Kuidas saab Hestia mööblisalongile ostu eest tasuda?

Ostu eest on võimalik tasuda sularahas või pangakaardiga Hestia mööblisalongis aadressil Rästa 18, Tallinn ning on võimalik tasuda ostu eest veebilehel pangalingi kaudu või e-mailil teel saabuva arve alusel.

Kui ma soovin kauba eest tasuda arve alusel, siis kuidas ma arve kätte saan ja kui pikk on maksetähtaeg pärast arve saamist?

Arve saadetakse tellimuse kinnitusena elektronpostile. Peale arve saatmist on maksetähtaeg viis päeva alates arve saatmisest ja kellaajast.

Mis saab siis kui ma arvet ära ei maksa maksetähtaja jooksul?

Kui raha ei laeku maksetähtaja jooksul, siis tellimus tühistatakse automaatselt. Tellimusega hakatakse tegelema alles peale makse saabumist.

Kas Hestia Mööblisalong pakub ka järelmaksu taotlemise võimalust?

Jah Hestia Mööblisalong pakub Liisi järelmaksu taotlemise võimalust. Teil on võimalus taotleda järelmaksu Teile sobivaks perioodiks salongis või kodulehe kaudu.

Millisest summast alates saab järelmaksu taotleda?

Järelmaksu on võimalik taotleda Hestia Mööblisalongi kliendil alates 100 eurose ostu puhul kuni 10000eurose ostuni. Tutvu tingimustega liisi.ee lehel.

TOODETE TARNIMINE:

Kuidas ma oma kauba kätte saan?

Oma tellitud toodetele saate ise järele tulla aadressile Rästa18. Tellitud toode tuuakse salongi 24 tunni jooksul peale tellimuse vormistamist.

Kas Hestia Mööblisalong pakub oma kaupadele tarne teenust?

Jah, Hestia Mööblisalong pakub kaubatarnet kaup ukses-ukseni või kaup koju tuppa. Tarne tellimisel lisandub kohaletoimetamisetasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

Kui ma tellisin lisaks kaubale ka kaubatarne, siis millal ma kauba kätte saan?

Peale tellimuse vormistamist võtab mooblisalong.ee salongi töötaja Kliendiga ühendust, et kokkuleppida tarne üksikasjad (kell;kuupäev).

Kuidas on tooted pakendatud?

Salongis olevad tooted on pakendatud kilepakendisse.

Kas ostetud mööbel saabub detailidena?

Enamasti saabub mööbel terviktootena. Juhul, kui toode saabub siiski detailidena on toote kirjelduses vastav märge.

ERITELLIMUSED:

Kas Teie salongis esindatud brändide kaupu saab ka eritellimusena tellida?

Jah, Hestia mööblisalongis esindatud brändide kaupu saab eritellimusena tellida.

Kui mulle meeldib mööbli mudel, aga sooviksin toodet teistes toonides, siis kas see on võimalik?

Mõningaid mööbliesemeid saab tellida eritellimusena kliendipoolt valitud eridisainiga (toote lisainfos on vastav märge). Tulge meie salongi aadressil Rästa 18, Tallinn, meie salongis on lai valik näidiseid, mille abil aitab salongi disainer Teil leida parima valiku.

Kui pikk on eritellimuse tarneaeg?

Eritellimuse tarneaeg on kuni neli kuud alates I osamakse laekumisest.

Partnerid